Herrer

Tirsdagsgolfen

Herregruppen har gleden av å invitere alle herregolfere med gjester til sesongens dyst på vår flotte bane!
Vi spiller fortsatt hver tirsdag fra kl. 17.00

Spilleformen er singel brutto slag, stableford og Eclectic. Vi spiller annen hver tirsdag front og back
Spillere med handicap 36+ spiller i egen klasse.
Det er premiering hver tirsdag for beste brutto og 3 beste stableford og beste 36 + (forutsetter min. tre deltakere i klassen).
Innlagt i denne konkurransen er nærmest hullet på varierende hull pr. runde (kr. 20.-)

Vi har allerede berammet finalen til lørdag 2. oktober med sesongavsluttningsfest og premieutdeling på kvelden.
Vi kårer Årets herregolfer brutto og stableford.
Alle deltaker på herregolfen vil motta invitasjon til finalerunden.

Årets herregolfer blir den som har best stableford score etter 5 runder front + 5 runder back + Finalerunde
Alle rundene teller på Eclecticen, inkudert finalerunden.
Eclecticen premieres Beste front 9, Beste back 9 og beste 18 (brutto)

Herregolfen er åpen for alle, og vi utfordrer klubbens egne herrespillere til å ta med seg en venn fra en annen klubb, til vår uhøytidelige turnering!
Påmelding i Golfbox og som vanlig bruker vi Golfbox appen til registrering av score og oppmøte!