Grøstad Open 2024 til Pettersen og Svae

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 7. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tom Pettersen og Ida Svae er i god Scramble form om dagen. Fire slag ned til nummer to på lista lar seg høre.

God deltakelse

Gørstad Open er en av de tradisjonelle turneringene i klubben.

1, mai kan bety alt fra sludd til sommervarme. men i år var var værgudene på vår side og ingen meldte avbud med vasssjuke. Fulltegnet turerning med 20 lag til start er bra.

Tom Pettersen og Ida Svae var nok en gang i det umulig hjørnet og seilte fra i toppen og endte opp på -9. Ekstra moro var det at Krokholgutta Ole Marius Larsen og Jacob Mathias Nilsen klokket inn på en glimrende annenplass med -5. Disse gutta er beviset på at Smerta ikke er så skummel som mange skal ha det til.

Moro også med Ski GK`s ungutter Henrik Østby og Jonas Ruud Iversen, som kastet seg uti det for første gang. Turneringslivet er knallhardt, men disse gutta kommer vi til å se mer av. + 3 i et meget jenvt felt.

Neste store scramble turnering er COOP PRIX OPEN 2024, lørdag 15. juni. Påmeldingen er åpen!