Trening i simulator

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 1. november 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ønsker du mer kunnskap om golfsvingen din? Nå har du muligheten.

Magnus hjelper deg

Flere har allerede stiftet bekjentskap med Magnus Grøtvedt gjennom de ukentlige golftreningene i Ski golfklubb.. Han er en glimrende golfspiller og en dyktig instruktør, og vi er stolte av å ham i trenertemaet vårt. På sikt er målet  hans å bli sertifisert pro.

Magnus har inngått et selvstendig samarbeid med Ski golfsimulator i Grenseveien (i samme bygg som Padelsenteret), der han tilbyr personlig trening og veiledning gjennom bruk av Trackman simulator. Simulatoren produserer en mengde data, som blant annet kan gi deg en bedre forståelse av hva det er som faktisk skjer i golfsvingen din.

Er dette noe for deg?

Her kan du lese mer om det Magnus og Ski Golfsimulator tilbyr. Kontakt Magnus direkte for nærmere avtale.

Foto: Ski GK/ Ski Golfsimlator