Turneringer - De fleste turneringer hos oss er åpne også for gjestespillere

Rutiner ved gjennomføring av turneringer

1. Kommunikasjon

1. Skal tilgjengeliggjøres for påmelding i Golfbox så snart som mulig. Dette for å sikre påmelding og planlegging i god tid.
  2. Tilhørende startlister skal publiseres i Golfbox snarest mulig etter utløp av påmeldingsfristen, fortrinnsvis minst 24 timer før første start.
  3. Nødvendige blokkeringer i Golfbox skal utføres så snart turneringsprogrammet er klart. Ved endringer skal blokkeringene oppdateres umiddelbart. Så snart startlister er publisert skal ikke disponert tid frigjøres for fri booking.
  4. Informasjon om turneringer i regi av Turneringskomiteen skal publiseres på klubbens hjemmesider og på klubbens FB side i god tid før og senest 5 dager før påmeldingsfristens utløp. Tekst til publisering på hjemmesiden sendes til publiseringsansvarlig.
  5. Beslutte premiering. Hvor mange som skal premieres og hvilke premier som skal benyttes.
  6. Sikre nødvendig deltakelse av personell i kaféen og banekomitéen (green keeper) gjennom forankring og god informasjon så tidlig som mulig.
  7. Nyhet om turneringsutfall, gjerne med bilder, publiseres på hjemmesiden så snart som mulig etter at turneringen er avsluttet. Tekst sendes publiseringsansvarlig.

2. Oppdatering av resultatlister, handicap og OoM-lister

Turneringsleder skal sikre at:
  1. Resultatlister blir oppdatert snarest mulig etter turneringens avslutning
  2. Oppdatering av spillernes handicap, slik at de kan stille i turnering neste
    dag med korrekt handicap.
    Oppdatering av relevante OoM-lister senest tre dager etter turneringens
    avslutning.